Lay all your love on me


Här är vädret ganska dåligt fakitkst.. Jag och Micke åkte ut till Torsåker igår. Kände bara att vi behövde komma ifrån stan lite.. Sen ska ju jag få mobilen på måndag så då vill jag vara här tills dess =)
Mamma fick för sig här om dagen att hon vill ha som en "plattform" på framsidan där hon kan ha utemöbler, så man slipper sitta på altanen. Skönare att sitta ute när det är sol.. Så de fixade Micke och Bengt igår. Haha trodde inte att min sambo var så händig.

Genom det växlande vädret så har vi inte gjort så mycket idag. Jag och Jolina fixade ute med hästarna. Efter de slängde vi ihop lite muffins och en blåbärspaj, För imorgon tänkte vi åka upp till utkikstornet och fika.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0