Aj aj.. Min värk

I lördags skulle ju jag igentligen jobba, men fick gå hemma med lön.. =) Dom visste inte vart dom skulle placera mig. hehe. Så micke ville då att jag skulle följa med på en 30års fest i Skutskär.. Så dit bar det med Tony och Isabelle.. Ganska mycke folk och jätte trevligt, Nathalie fick en lite karatefylla bara..hehe..
När klockan va ca 23.00 så fick jag så JÄVLA ont i min mage, har haft on i några veckor från och till men då blev det värre än värt.. Ringer till SOS men dom vill ej skicka en ambulans så jag fick prata med en sjuksköterska, som ber mig att försöka lugna ner mig och försöka lägga mig ner.. Men HALLÅ på en fest??
Pratade även med Bella den stackarn och jag va ju helst hysterisk.. men efter ett tag så släppte värken. =) hade bara lite "Molvärk"...
Vi gick ner på Skuten, ja det ska tydligen vara en slags krog i Skutskär.. Haha.. Helt jävla värdelöst.. Men men folket vi var med så hade vi ändå väldigt trevligt..
Vi sov i Mickes lgh i Skutskär, Vaknade igår med världens panik. Vart fan är jag???? Tony krånglade med skjusen hem så Mormor kom och hämtade oss..

Väl hemma så gjorde vi lite mat och sen skulle vi kolla på filmen Yesman, Då fick jag så jävla ont i min mage igen, visste fan inte vart jag skulle ta vägen, tog 2 alvedon och la mig i badet.. Men de blev det ju nästan värre av. Ringde till Bella, och hon ville då vi skulle åka på akuten.. Mina änglar, Bella och Elin följde med mig upp, Hade inte orkat annars.. Tur att jag har er!
Kunde knappt gå, hur ska jag ta mig in i bilen kände jag!?! Men det gick bra..

Väl där uppe så såg alla prover bra ut.. Men sen fick läkaren känna på magen..
- Ja Nathalie, du är väldigt svälld så vi måste göra en gynundersökning..
Fy fan tänkte jag, hatar de... Finns de nån som tycker de är roligt??

Hade i alla fall en kraftig inflammation i magen, så fick utskrivet 2 sorters pencillin.. Men fick inget mot min värk.. Så har knappt sovit något i natt och har fortfarande jätte jätte ont. Hoppas att de blir bättre.. =)

Nu kommer mormor snart sen ska jag försöka få sova lite.. Om de går..

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0