Äntligen..

Jaa, äntligen har jag klarat av att komma igång med bloggen. Men de va nog inte de lättaste.. hehe!

Idag har det varit en ganska lugn dag, va och tränade när jag vakna. Passade på att gå in till jobbarkompisarna och tog en fika, Höra lite skvaller :D Sen gick jag och micke till affären för att sen hem å laga lite mat. skönt att ha en man i huset som är gryym på att laga mat.. =)

Sitter nu och tittar ut över lägenheten, skulle vilja göra något nytt. men vad? Man kanske ska ta å köpa lite färg och måla i hallen i alla fall, Gjorde de i köket för ett tag sen. Vart riktigt bra.
Micke åkte till Skutskär för ett tag sen så jag funderar på om jag ska kika på lite Andra Avenyn, Vilken bra serie =)



Love

  


Kommentarer
Postat av: Bella

Har du skaffat blogg=)

Kul kul!! LOve

2009-02-16 @ 21:24:07
URL: http://mariaisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0