Bättre och Bättre..

..Dag för dag!

Känns mycket bättre nu i magen! Men vore väl konstigt annars äter ju 12 tabletter om dagen...Hehe!
Igår va jag äntligen så pass pigg att jag kunde gå utanför dörren, helt underbart. Jag och Diana var först och solade, sen tog vi en promenad till Dollars. =) Efter de åkte jag med Dianas mamma hem, Men vilken söt vovve dom hade köpt.. =D

På eftermiddagen så kom Ella, vi kikade på en ganska kass film.. jag sov 40min av filmen. (kanske därför den var dålig.)
Sen fick Ella för sig att vi skulle till Sandviken, jag tyckte att det vart ganska pinsamt men det var skönt att kändes bra för Ella, de var huvudsaken för mig..

Idag har jag bara tagit det lugnt, var nyss till affären. =) Funderar på om jag ska kika på en till kass film och sova lite.. ska ju ut och jobba i natt och Micke är ändå borta typ hela dan. =)

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0