Hemma igen

Har varit ute hos mamma över natten, äntligen hemma igen. Borta bra men hemma bäst kan man väl säga. =) Har varit ute och ridit idag med pappa, jätte skönt.. Hästarna hade lite damp bara, pappa höll på att ramla av. :D
Sen va jag och mamma ut till valbo en sväng, in på hööks en sväng, kikade på lite ridkläder jag med. Måste köpa nya. :)

Sen fikade vi lite på sibylla, åkte vidare hemåt efter de. Kom hem då hade vi besök av Linn och Vanessa (mickes syrra och hennes tjej) jätte kul att träffa dom. Blir inte så ofta.

Och nu sitter jag här, ska nog lägga mig i badet och läsa lite i min bok. Kunde kanppt sluta läsa igår kväll när jag la mig.


Love


Kommentarer
Postat av: Dajana

Ååå ja vill också rida!!

2009-02-22 @ 12:59:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0