Kallt!

Vaknade kl. 10, men idag va det jag som fick väcka Micke kl 10.30. Käkade lite frukost sen bar det ut på en promenad, solen skiner men det är väldigt kallt blåser gör det med! Vi gick vid konerthuset.. Vilken ful byggnad.=)
Micke ska ut till Skutskär idag för att gå på begravning imorgon (stackarn) då passar jag på att åka ut till mamsen.. =) Pratade precis med henne och hon skulle komma in och hämta mig, då ska jag passa på att ta Tangillo (Hästen) på en tur, får klä mig bra bara så jag slipper frysa.


La mig faktiskt ganska bra tid igår, 00.30. Brukar bli ganska mycke senare. Kändes konstigt bara att lägga sig ensam.. Älsklingen va nere på stan hos en kompis.

Jag och Älsklingen (Love you), Ja bella du är med du också.. =)




Va på fest hos Acke, Dianas älskling, jätte trevligt. Lär vi ju ta att göra om.. =)


Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0