Min trötta kropp...



..Ja usch fy! Vaknade först kl 11. Då gick Micke, somnar ändå om till kl 1. Men ändå ska ju ut en natt till och jobba hade velat sovit längre men bella kommer nog sen så kan vi vila ihop, eller sova nån timme! Har ändå gått bra i natt. Fick jobba med Gittan har ju inte jobbat med henne på länge så det var roligt.. Men i natt är det jag å bella, Helt underbart gumman. Äntligen!

Annars idag blir det ganska lugnt, orkar inte göra så mycket när jag jobbar. Känner även i kroppen att jag har varit sjuk! Äter ju fortfarande medicin så det är väl därför.
I helgen blir det åka till Torsåker till mamma dom ska åka till husvagnen, dom har den uppställt i medskogssjön.. Så dom skulle äntligen få åka dit hela familjen tillsammans.. Då får jag å micke vara husvakt, inte för att jag tror jag kommer få så mycke hjälp med hästarna.. =)=)

nej nu ska jag kolla om det finns nån dålig film att se..

Love


Kommentarer
Postat av: Bella

Gud va mysigt att vara dr ute=) Jag vill också följa med nån dag!

2009-02-26 @ 13:35:27
URL: http://mariaisabelle.blogg.se/
Postat av: Bella

Jag ska höra med honom. Men det skule vara kul=)

2009-02-26 @ 14:38:08
URL: http://mariaisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0