Trist..

Fan vilket trist väder det är ute idag.. =( Vaknade vid 12 occh kände att det verkligen skulle behövas städas här hemma.. Så nu är jag i fullgång med städning och tvättning. Kankse inte de roligaste att göra på dagarna men de behövs verkligen. Funderar även över vart jag ska ha micron som Micke va och hämtade igår.. ??

Vet inte vad som händer förövrigt idag, funderar på om jag kanske ska ta en tur hem till Bella, beror på om dom kanske vill vara själva idag nu när Rickard har varit borta. Snart är det min tur med att ha killen ligga borta på jobb, Hur fan klarar du av det Bella? längtan måste ju vara nå olidligt.. hmm..

nee fortsätt med städning nu!


love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0