2 dagars

Jaa nu kan man verkligen säga att man känner sig sliten. Det blev en 2 dagars med alkohol.. hehe
Jag och My började fredagen med att äta lite god kyckling och sen började vi göra oss lite i ordning, och tog första groggen. Drack jätte god san francisco.. Mmm =) Sen bar det av upp till Järvsta, en kille som precis hade byggt en ny kåk, skit snygg. Så han hade lite fest..
Sen blev det heartbreak med hela gänget, Micke han var med några killkompisar. Så det var inge synd om han heller. =)

Trodde det skulle bli en lugn Lördag med det blev det icke, åkte först ut till mamma för att kika på nya hästen. Jätte söt.. Ett 12årigt kallblodssto. =) Hon passar verkligen jätte bra ihop med våran 5 åriga valack tinker. 
Sen ringde My och sa att hon var lite sugen på att bara sitta hemma hos henne och ta en grogg. Och jag är ju inte bang på de. Micke han skulle till Skutskär på en födelsedagsfest men den kände jag att jag inte orkade med. Har inte så mycke gemensamt med dom där ute.. =) hehe..

Såå jag for hem från mamma och duschade lite, sen bar det av hem till My. Det var ju år och dagar sen man körde en 2dagars med att dricka, så visste inte riktigt om jag skulle orka. Men men, det var värt ett försök i alla fall. 
Väl hemma hos My så hade både skåningen och Adde (husägaren i Järvsta) ringt till My och tyckte vi skulle komma upp till dom igen.. 
Japp de gjorde vi med, sen bar det av ner till Goya. Men vad skulle jag dit och göra? Men jag ska vara helt ärlig, har alltid hatat det där stället men hade faktiskt jätte roligt. Efter de har vi efterfest hemma hos my, så Nathalie kom inte hem förrän kl 10 på förmiddagen.. haha, helt sjukt. Hade lite ångest =(


Jobba jobba och jobba  Är det som gäller i natt, känner mig inte jätte pigg men det funkar..
Imorgon blir det sova för hela slanten, antar att det ska bli skit väder även imorgon =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0