Barnvakt

Klev upp kl 06.50 imorse det var verkligen länge sen. Men samtidigt skönt. Helt underbart väder ute. Och så fick man sig en morgon promenad.. Gick och hämtade lilla Freya. Ska vara barnvakt åt henne till efter kl 3 idag. Hennes mamma ska iväg på utbildning. Så då får Freya vara med mig. Just nu ligger hon och sover i vagnen.. Tänkte vi ska ut sen när hon har vaknat. Äta lite mellis först. Sen ut i fin vädret.
Men skulle ju vara så typiskt att det börjar regna.

Tänkte faktiskt passa på att göra lite god frukost till mig själv nu, Micke sover ju han med. Kanske ska skrämma upp honom så han kan äta med mig. Ähh... skönt att vara vaken själv med.
Kaffebryggaren nästa!!

Sen funderar jag starkt på att be någon hjälpa mig med min blogg. såå tråkig ju!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0