idag och igår

Igår kom vi hem från Torsåker. Riktigt skönt faktiskt. Borta bra men hemma är endå bäst, Men underbart att vara där med hela familjen. Varit lite svajigt väder bara men men. =)
Var på stan nästa hela dan, sen for jag och bella och handlade på citygross. Jätte roligt. Mycke handla blev de med =) sen hade vi lite myskväll vi brudar hemma hos bella. så här typ....





(Korten är tagna med min nya mobil =D )



Idag har vi.. varit på stan hela dan. Jätte skönt väder. Vi fikade lite med Mickes mamma och syster, sen gick vi och satt oss i bolougern med Linn och hennes lilla vovve. Jätte söt. Satt i solen, heelt underbart. Äntligen har sommaren kommit hit, som jag har längtat.

Skulle egentligen iväg med brudarna på bilbingo, men då velade mamma att vi skulle följa med och fira en släkting men.. De orkade vi inte. så nu tänkte vi laga lite mat.
Imorgon tänkte jag faktiskt ta och baka lite. de skulle ju bli så dåligt väder. ska ut och kika på lite recept. =)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0