regn?

Varför ska de alltid vara så här? men de är ganska typiskt sverige eller hur?
det var ganska skönt när jag gick hem ifrån jobbet i morse.. Men sen när jag gick ner med tvätten i tvättstugan så såg jag faktiskt till min förvåning att de regnade! såå tråkigt.
jag som tänkte jag skulle ta en promenad idag innan jobbet, men jag vette fan hur de blir med de nu..

Genom att jag har fått schemat nu så tänkte jag att jag ska börja träna nu till sommaren igen! va så skönt förra året, tränade jag och bella innan vi började jobba. Men vette katten om hon orkar åka in tidigare den här sommaren för att träna. =) Hon ska ju bli skutskärsbo.. =)

kanske ska tappa upp ett bad och läsa vecko revyn?! Läste lite tidigare idag, helt sjukt att folk berättar om hur var och NÄR dom onanerar, 3 av 4 tyckte de va bäst att onanera i duschen. Nja vet inte ens om jag skulle kunna berätta för mina närmaste vänner vad jag gillar. eller skulle du?!?
Sen såg jag på framsidan att man kunde få platt mage till sommaren utan situps! haha mm eller hur....
Precis som att jag läst förut, gå ner 5 kilo på 2 veckor utan att banta?! va fan. Hur går de till..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0