Säng

Jobbat hela natten nu, börjar bli riktigt trött. Nu ska de bli skönt att komma hem och krypa ner i sängen. Nu har man en natt avklarad av 3.. Men de brukar vara andra natten som är jobbigast. Så jag får hoppas att jag får sova riktigt länge idag. Skulle behövas känner jag.
annars idag vette fan vad som händer, Micke åker idag vid 4 så jag kliver nog upp med honom och sen lägger jag mig på eftermiddagen igen och sover.
Jätte fint väder ute, kanske ska passa på att ta en promenad, kanske får med mig micke om jag har lite tur! Äntligen är sommaren här med, så skönt när man ser att allt börjar blomma, fullt med fåglar och man ser fullt med folk ute. Ska försöka få med mig brudarna nu nån helg, skulle vara mysigt och sitta på en ute servering och bara glo lite på folk. =)

Nej nu ska jag snart ge lite rapport, sen ska jag tigga skjus hem av bella. Så skönt att åka bil hem på morgonen, även fast de inte är så långt så är de jobbigt när man är trött. Kan förstå hur bella kommer känna när hon ska ända till Skutskär i sommar. Joooo för Bella och Rickard har köpt VILLA i Skutskär! Grattis Grattis! 
Ska bli GRYMT roligt att gå ut och ta en öl där i sommar, kolla på massa SKUMMA människor.. haha! Me like.. 

Aja sov gott på mig å bella, till er andra! UT I VACKRA VÄDRET


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0