The way i are..

Vi har ju varit ute hos mamma hela helgen och som jag berättade i tidigare inlägg så bakade jag och min syster lite. Tänkte visa hur resultatet blev.



Visst ser det riktigt gott ut.. =) Får se om jag kanske ska ta och baka en sväng idag. Är sugen på att åka och köpa en hushållsmaskin, dom hade nu på Rusta för 299:-, de kanske inte är den bästa. men den duger nog för mig. Tänkte faktiskt att jag ska försöka mig på att göra cupcakes..
Men lite kakor och chokladbollar ska man väl kunna göra i alla fall =)

Hoppas i alla fall på att få åka till ikea en sväng med bella, om hon orkar. Annars får jag kanske ska bussen till rusta en sväng.. :)

Just de, mamma har satt ut fåren nu.. Så jävla söta.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0