Trött och trött

Jobbade natten igår, men gick hem kl 4 typ.. satt vak, och personen jag satt till dog! Jag är ganksa hängig genom min förkylning så då gick jag hem.. men sov bara till 10 typ, så nu är Nathalie väldigt trött.
Idag har de varit en väldigt rolig dag. eller ja, först va jag och bella upp till sjukhuset med Jessika. Freya skulle ta lite prover, lill tufflan! sen skulle jag och bella byta däck på hennes volvo! jaaaa 2 tjejer skulle byta däck.. hehe =)

 Lättar på alla muttrar och börjar ta bort ena hjulet, aaa vi hade domkraft.. ska sätta på sommarhjulen.. såå aa är det självklart FEL JÄVLA DÄCK!! Fick be bellas mamma skjusa ut oss till skutskär för att hämta dom rätta!
Väl tillbaka, får dit alla hjul och ska kolla luften.. Vad tror ni händer! Joo ena hjulet är det PUNKTERING på, helt otroligt! Men vi fick ordning på de till slut =)

Väl hemma hos bella så har ena navkappseln lossnat någonstans efter vägen! hahaha!

sen hade vi myskväll hemma hos Jessica, med MYCKE skratt och lite godis på de!


EFTERLYSES!!!!!

NAVKAPPSEL TILL VOLVO 740, Ligger någonstans i Gävle området!

ska sova nu! puss och god natt!

Kommentarer
Postat av: Bella

Hahhaa det är bara vi som lyckas=)

2009-05-05 @ 08:42:48
URL: http://mariaisabelle.blogg.se/
Postat av: Sara

Hej tjejen. Allt bra med dig? Haha haft en trevlig dag här ser ja ;) Du, jag har för mig att vi pratat om lösnaglar förr, visst visste du någon som byggde? Vad tar hon? Gör hon på vem som helst? Jag känner att det började bli dags igen om hon jag gör hos annars har lagt det på is för tidens skull och den andra har blitt så dyr och det blir bara halv bra.. =) Läste det där med Ida i något inägg.. USCHA! Vilken mardröm.. Jag vill inte ens tänka mig den dagen Asta försvinner från oss.. Hon har ju lixom varit med hela "uppväxten".



Ha det bra vännen!



Kramar! / Sara

2009-05-06 @ 08:51:16
URL: http://lingting.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0