Vår/Sommar

Äntligen har det varit en riktigt skön dag, kändes nästan som det var sommar idag. Enda gången när man kände att de var vår va när solen försvann. De va ganska kyligt när jag gick till jobbet.. = /
Jag och Micke var ute och gick på dan, allt luktar så himla gott nu ute, blommor. Luktar verkligen sommar! Sen sov jag några minuter innan jag skulle hit, aa till jobbet! Ganska segt att jobba en söndag. men men.. Har ÄNTLIGEN fått reda på hur jag ska jobba till sommaren. Ska jobba 133 timmar i Juli, de blir inte mycke till semester för lilla mig.. Blir pengar i alla fall! För jag vet vad som väntar i september.. Wiiii...

Segt här på jobbet, inte mycke att göra. Kanske ska ta och kolla om de är nå bra på dumburken..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0