Vilken

Underbar gårdag.. Vaknade efter att ha jobbat natten av att det var jätte fint väder ute. Så de var bara fort på med kläderna och ner på stan. Tänkte jag skulle hitta lite nya kläder :) De gjorde jag med, gud va mycke fint de finns. Varför kan man inte ha hur mycke pengar som helst för?
sandra hittade en del hon med. Var in på rena rama undret med (kvinnan med tuttarna) haha, helt otroligt..

Efter stan så gick jag ner till Boulognern för micke, linn, vanessa och en till kille satt där. Jätte skönt väder ju, Efter de så skulle dom käka med då fick linn köra hem mig. Jag skulle ju hem till Sandra så ville hem och göra mig klar.'
 
Vid 10 tiden tog jag, sandra, jessica och jessicas syster oss en taxi och åkte ner till berggrenska, där va de sjukt mycke folk, men jätte trevligt.
sen gick vi vidare till heartbreak. Ola spelade, jätte bra spelning. Han är ju så snygg med. hehe! Efter de hände de som inte ska hända, men aja!?! vad gör man? De va en sjukt rolig kväll. Med mycke prat och skratt.

Hoppas och håller tummarna för nästa helg.. =) Men de blir nog så.. :D :D ska bli HUR KUL SOM HELST!!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0