Aj Aj!


Har varit inlagt på sjukhuset, därför har uppdateringen inte varit den bästa.. Dom trodde de var blindtarmen men de va de icke! Så de var en inflammation i bukköteln. =S helt otroligt.. så nu har jag 3 fina sår på magen, som kommer fli fina ärr sen.. =(
Låg där på 111B från söndags natt tills igår! Så skönt att äntligen vara hemma! Inte skit roligt att ligga där! Men TACK till er alla som har ställt upp och kommit upp till mig! Bella, Tack för att du funnits där! Och Tack för att du finns där!

Tack även till läkarna och sjuksystrarna på 111B! Ni har varit heelt underbara!
Träffade faktiskt en riktigt rolig typ där, men hur ska jag kunna hitta på dig? måste få veta hur det gick för dig! Kanske kan be bella att spana lite på facebook, jag har ju inte de! Men man kanske kan skaffa, njaaa nog inge för mig!

Jag saknar min Älskling nå gryyyymt, stackarna har åkt på matförgiftning! fyy!
Men som tur är kommer han hem imorrn, dock på natten! men jag åker nog med mamma och hämtar honom imorrn! annars får jag inte träffa han förrän på lördag. De orkar jag inte vänta på!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0