Båten brinner!!!!

Som jag längtar efter min älskling nu, oron växer mer och mer för varje gång han åker ner till oskarshamn.. Han ringde igår kväll och berättade att båten dom bor på BRINNER, heelt sjukt.. ambulansen har varit till deras jobb ca 12 ggr, och nu brinner båten!
Sakerna hade inte kommit till skada i alla fall, så dom fick dom åka och hämta nu på morgonen, sen vidare till hotellet dom ska sova på! stackarn kom inte i säng förrän 8 tror ja.. =(
Guud va jag saknar dig, såå ensamt här hemma utan dig! Tur att jag har brudarna!

Ja ikväll ska vi brudar laga lite mat å dricka lite vin.. hehe! undrar hur denna kväll ska sluta? hehe! blir nog en hel del fylla, sen ner på heartbreak och dansa lite =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0