tänker och tänker igen!

På verkligen allt... Ibland undrar jag själv hur jag orkar! men de gör nog kanske vi alla, eller?!?
Haft en UNDERBAR dag med mina vänner, vad skulle man egentligen göra utan dom? När killen drar för en annan brud och lämnar en helt ensam.. Med allt skit, bara försvinner från allt.. Ja jag vart lämnad, snart 1 år sen.. men knappt nått jag har orkat pratat om.. förrän nu! För nu har jag äntligen hittat MANNEN i MITT liv. jag trodde aldrig jag skulle finna kärleken igen efter den sorgen, ensamheten och nedgången som det blev.
Trodde aldrig att det skulle föra sååå GOTT med sig. Micke älskar dig över allt!
Tack alla ni som ställde upp då, Tack alla ni som ställer upp nu! Tack för att jag får ha er som mina vänner..Ni betyder allt!
Men jag säger de, allt ont för ALLTID något gott med sig.

Har varit en sjukt skön dag idag.. Tagit en promenad har jag gjort med bella och sandra, aa barnen var med dom också! Sen åkte jag och bella och hämtade Rickardo på Gävlebro..

(Man petar näsan)
- Hörrö! Hittar du nå??? haha

(Man glor)
- Hej Hej! hahah, bella DU fattar!

efter de bar det av till Willys! Men helt ärligen, gör alla om bara för att vissa affärer ska komma till stan? hehe! Maxmål efter de, aa men de var jag värd efter promenaden, neej kanske inte de!
Jag och bella drog hem till Jessica sen, skulle bygga pussel meeen... njaa gick inge bra! verken jag, bella eller Jessica kanske hade huvudet med oss.. =)

Här sitter jag, måånga centimenter kortare hår.. doftar fortfarande lite aceton, men blir ju trött i alla fall! sängen nästa! Stan imorrn tror ja.. =)

sov gott ni där.. aa just du ja!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0