Länge sen nu.

Har verkligen inte orkat skriva här på länge..
Känns som att man inte hinner med, har jobbat ganska mycke och efter de varti väldigt trött. inte ens orkat startat datorn. Nu jobbar jag, snart midsommar. Då jobbar jag med, men hoppas de blir fint väder så man kanske kan vara ute lite på dagen i alla fall..
Så trött så jag knappt orkar skriva. idag blir det bara lugnt.. Kanske kikar förbi Sandra en sväng, Micke ska ändå jobba så då kan jag möta honom efter de. Han har fått jobb på Jättemackan, inte så roligt men de är ju pengar i allafall. Skönt innan han ska ner till Forsmark och jobba =)

Pratade med bror igår på Facebook, han ska tydligen flytta efter sommaren, till Barcelona! Hur fan kan man komma på en sån idé? Själv skulle jag nog aldrig våga. Men tanken har slagit mig många gånger att flytta från den här stan.. Men vette fan om Micke vill.. =) Kanske vem vet.. ;)

Nu ska jag ta en rök..
pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0