Är de på riktigt?

Hahaha.. Läser en massa bloggar nu för tiden, är ju så att det är så jävla sjukt roligt att läsa vissa, Dom har barn, varit gifta men ändå beteer dom sig som att dom inte ens har gått ut skolan..*skrattretande*
Men de är tur att de finns sånt att läsa om..
Idag har jag varit med Jessica och Bella, Elin kom hem till Jessica sen mot kvällen med. Dom skulle kika på "den rätte för Rosing" Njja inge för mig, så då gick jag till joobbet. ´Bara 2 nätter kvar nu! Helt underbart..

Men de som är mer underbart är att Micke kommer hem imorrn, ska bli heeelt underbart! Saknar honom så mycke nu! Jag jobbar imorgon natt, men bara skönt att veta att han ligger hemma och sover när man kommer hem på morgonen!

Nu ska jag jobba vidare!

Mee Love You!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0