Dålig Uppdatering!

Nu har det varit en väldigt dålig uppdatering på min blogg.. Fy fy!
Har varit lugna dagar för mig och Micke, Torsdags så låg Micke dålig hela dagen, Vart lite mycke hemma hos Diana och Acke! Hehe!
Själv så jobbade jag eftermiddag, Faktiskt ganska jobbigt. Helt annat att jobba kväll och natt!

Idag har hela familjen varit hemma hos oss och käkat tacos, och sen blev det jätte god efterätt.. Massa glass och maränger! Mmmm
Men sen skickade jag faktiskt hem dom för dels ville jag hinna vara lite med Micke innan han åker imorgon, sen ville jag vila innan jag skulle ut och jobba! Sitter nu här på jobbet och bloggar! Man har det ganska bra ändå. Förstår ändå inte det här med familjer, man saknar dom och har nästan ångest för att man inte ses så ofta, men när man väl ses, helst när det blir mycke folk i våran lilla 1:a så blir det nästan jobbigt.. =) Men det var jätte trevligt ändå!

Som sagt, Imorgon åker Micke igen, ner till oskarshamn för att jobba 4 nätter.. Är ganska konstigt att vara ifrån varann så här. En stor prövning på förhållande.. =)

Nu ska jag nog skura lite golv, Inte så roligt men de ska göras.. Passa på medans det är lugnt här på jobbet!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0