Jobbar!

Japp nu sitter man på jobbet å jobbar.. Segt!
Men de går ganska bra endå! Har jobbat en hel del denna månad, så de blir bra med pengar nästa månad. =) Kanske man kan passa på att köpa sig lite nya kläder, och även köpa lite nytt till min lilla lya. =)
Idag har man varit på stan med bella Jessica och fia ja lilla Freya va också med. Jessica du ska veta att jag tänker på dig, och finns här för dig!
Va meningen att jag och Bella skulle på Eckerölinjen denna vecka, men hon va tvungen att vara barnvakt. Är så ibland. Kanske kan hoppas på nästa vecka eller nå då! =)

Pratade även med Elin idag om att kanske gå ut på Torsdag, va så länge sen man va ut en Torsdag! Brudarna ska ut på Lördag, så man kanske följer med dom då! =)

Hittade faktiskt en klänning idag på cubus, jätte fin! Sen köpte jag ett par mjukisar på h&m, Fick ett par av mina bästa vänner för några år sen! Dom är så välanvända nu så jag måste köpa nya!

Funderar faktiskt på om jag ska ner på stan imorgon och kika efter ett par nya skor, skulle vilja ha ett par stövlar. Kanske kan locka med mig bella. hehe..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0