Karatefylla. =)

Hade lite fest igår här hemma, det var jag, bella, ella, sara, jessica och anna. Det var verkligen en jätte trevlig ikväll med mycke skratt och vin.. Började dricka vid 19.30 tiden, men gud var tiden gick fort. Sen när vi kollade på klockan så var hon 23.30, då beställde vi taxi. =) Men kollade även lite på melodifestivalen, men hur fan kunde caroline af ugglas gå vidare? Röstar svenska folket på henne. Jag fattar inte hur man kan tycka att den var bra.

Väl nere på krogen så är det sjukt mycke folk (kände att vi skulle gått nån annan stans egentligen) men men.. Bella säger efter ett tag att hon inte mår nå bra, hon backar 2 steg och pang, kvinnan ligger på golvet. Hon har svimmar, svimmar flera gånger innan jag och ella får ut henne ur krogen. De var så mycke folk så man fick preja sig fram. Som tur va så hjälpte vakten oss ut med henne. Hon kände sig bättre när hon kom ut och fick luft men vi åkte upp till akuten, Väl där var allt lugnt. Tror det berodde på att hon äter dåligt, de gör nog vi alla. Men alkohol på de är kanske inte så bra. =/

Men det var endå en jätte rolig kväll, mycke skratt och prat om gamla tider. hehe!

Här får ni lite roliga bilder!





Ikcäll blir det en lugn kväll, käka lite gos mat. Kanske köpa lite godis å dra några filmer. Bella och Elin, är ni med mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0