Kattungar!

Jag och Micke har varit på stan idag, jag var på gina. Skulle köpa lite legings medans Micke gick till banken, men tror du dom hade några? nej! ja dom hade blåa, men vem fan använder de då? Men innan vi var ner på stan så gick vi hem till Päivi, min jobbarkompis. Jätte roligt att få träffa henne. Blir inte så ofta längre när man jobbar nätterna.. :/

Men i alla fall så har hon en hankatt som är 11 mån som hon ska para sin maincoon hona med.. så då har jag smilat in mig lite så min hona ska också paras med honom.. Åhh de ska bli så roligt! Har ju tagit en kull på min andra katt förut och det finns inge roligare än att ha kattungar. Mamma ska även para sin hona med honom! :) Hoppas bara att han blir könsmogen snart! Han är 50% perser och 50% brunmaskad birma.. såå sööt!

Här nedan är min svarta hona och sen är det hanen.. Kommer bli fina kattungar va??






Nu står micke och lagar lite mat, lasagne! Mmm, gott! Imorgon blir det stan med Bella och Jessica! ska bli roligt att få träffa Jessica! Va så länge sen nu! =)
Ikväll blir det nog en film kväll med Älsklingen! Gud va jag kommer sakna dig. Men vi ses på måndag eller tisdag!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0