Nervös

Har ont i magen, känner mig nästan illamående.. Jätte nervös för att göra det här idag, nu börjar jag tvivla på mig själv om jag verkligen kommer klara av de!

Man trodde aldrig att detta skulle hända, att man skulle behöva ta bort henne efter 8-9år.. Kanske hade varit skillnad om man inte har känt nått för henne, eller haft henne. Men nästan från den dagen jag flyttade hemifrån så har hon varit med.. Har haft så underbara stunder med henne.. hon är ju så mysig..
Hon ÄLSKADE verkligen Bomhus, när jag bodde där i radhuset, där mådde hon verkligen. fick vara med överallt och framförallt åka bil varje dag, och de älskar hon verkligen!

Tur i alla fall att Älsklingen är hemma, annars har de nog varit jätte mycke jobbigare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0