Olycka!

Har inte riktigt orkat skrivit här på bloggen. Men nu känner jag för att skriva några rader!
I lördags va jag och Elin ut på krogen, Robban och Bella kom förbi på kvällen så vi fick åka med honom ner på krogen.. Sjukt roligt va de! Inte lika mycke folk som sist när vi var ut med brudarna.. Men endå ganska fullt.
Pratade med Micke på natten innan jag somnade, Men han brukar alltid skicka godnatt när han kommer tillbaka till båten från jobbet.  Men när jag vaknade söndag morgon hade jag inte fått nått sms, tänkte inte mer på de somnade om!
Micke ringer 09.00 och berättar att det har hänt en olycka på jobbet, en 61årig man har dött. Fyy!

Man börjar verkligen tänka på vart killen jobbar, tänk om det har varit han! Vad har jag gjort då?!

Söndag: Jag och Elin ligger hemma hela dagen och bara flottar, hehe! De va bl.a Max, Godis, Cola och sen sallad på de.. =) I mellan där så sov vi några timmar. =)
Sen bar det av till jobbet för mig, trodde jag skulle klara mig från tröttheten genom att jag hade sovit nästa hela dagen. Men när kl va 03.00 då va jag helt slut! Men de gick bra i alla fall!


Idag har jag varit på stan med Bella och Jessica, Myste på ett café med lite god kräftskärtssallad.. mmm =) Sen bar jag av mig hemåt, hem till städningen. Brudarna skulle sola dom men de gjorde jag igår så min hud får vila idag.

onsdag eller torsdag ska jag förlänga håret.. Jag LÄNGTAR!!

Nu blir det städa! Sen får man träffa Micke idag, han kommer hem en dag tidigare. =)



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0