På väg..

.. Ja nu är man snart på väg hemåt, ska bli underbart skönt att krypa ner i sängen, ännu mysigare nu när Micke är hemma. =)
Har haft en relativt lugn natt, har inte varit så trött heller.. Men börjar kännas i kroppen att man har jobbat 3 nätter. Nu är jag ledig 2 dagar, Jobbar igen på Lördag.

Idag är det en väldigt ledsam dag, Jag ska avliva min bästa vän (vovven) och det känns väldigt hårt.. Så svårt att se att hon inte får följa med hem efter besöket där!! Att ha sin bästa vän liggandes i knät, och ser hur hon somnar in, Hur ska jag klara de? Kommer jag kunna säga hejdå! Usch, blir så ledsen bara av tanken..
Hoppas jag får sova några timmar i alla fall!

..Min Ida blir min övervakande ängel..
 


Kommentarer
Postat av: Bella

Det kommer gå jätte bra gumman. Ring när du känner att du orkar. Puss

2009-03-26 @ 12:15:15
URL: http://mariaisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0