Robinson


Jaa de blev utgång igår, Var hem till Elin där de va massa folk. Jätte trevligt!
Men Nathalie vart lika full som vanligt, jaja sånt som händer! Vaknade i morse av att de var underbart fint väder, men genom att Micke skulle åka idag så ville jag stanna i sängen med honom och känna lite närhet innan han åker.

Han åkte vid 4 tiden idag, passade jag på att röja lite hemma. Men kände att jag inte orkade sitta hemma själv. I stället för att åka hem till ¨nån stackars kompis som måste ha mig där så satt jag mig på bussen och åkte hem till mamma i Torsåker. =) Fick skjus ner på stan av Tony, skönt slapp jag gå..

Så här är jag nu, vid datorn, I Torsåker.. Faktiskt väldigt skönt. Men känner fortfarande av den där oron i magen. Vad är de för fel??

 


Kommentarer
Postat av: Jessica

Hölleruru.. Så där ska du ju inte tänka. Hos mig är du välkommen, gråtandes eller skrattandes! :) Livet är inte alltid lätt.. Och vänner är viktiga. Du har väldigt fina vänner Nathalie...

2009-03-24 @ 00:11:46
URL: http://jessicana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0