Sliten

.. Ja idag känner man sig en aning sliten! Va ut på heartbreak igår (jag å bella) skiit kul! Hade förkula hos bella, hjälpte henne att plocka lite i lgh när jag kom hit. Innan jag kom hit så var jag å firade kusin vitamin som fyllde 18år. =) Hela släkten va där, Kul att träffa alla.. Blir ju inte så ofta i våran släkt.. =)
Men sen i alla fall så kom Olle till bella på förkula och sen träffade vi Marcus och drog ner på krogen.. Ganska mycke folk man kände, så det var roligt..
Efter krogen så ser jag å bella polisbilen, hehe. Självklart känner vi dom som bråkar..Men de löste sig til slut! Sen gick vi hemåt med damppojkarna.. haha så jävla sjuka!
Hem till bella å la oss, sååå skönt!

Bilder kommer senare under dagen!

Idag blir det let´s dance! Blogga senare med.. Uppdatera lite!



Lite Roliga bilder från kvällen med Bella!



Jätte rolig kväll i torsdags.. =)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0