Snälla!!!


Kan nån bara ge mig dom svaren jag vill ha? Kommer jag någonsin få veta vad som hände dom åren. Fanns du där alls eller va det bara under 1 gång?
Jag har fått gissa mig till allt under hela mitt liv? Ska de vara så att man redan funderar när man är 10 år gammal! Till er som är föräldrar, Ett barn behöver båda sina föräldrar..Det är när man växer upp, kommer hem till kompisarna som har båda föräldrarna som alla frågor kommer. Kommer du då kunna svara på dom frågorna? Nej!

Man kanske inte vet hur det är att ha båda, men de känns i kroppen att man saknar nått, att det är något som fattas. Det finns nog inte många som verkligen förstår mig.. Visst att det var skönt att veta att du levde, men du kunde inte ge mig dom svaren, eller kan du? Om inte. Vart ska jag finna dom??



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0