Snö?


Varför ska de kommer mer snö nu? Jag trodde vi skulle ha vinter runt december, men nu är det mars?! Fy nu vill jag att våren ska komma..
jag och micke hade myskväll igår, drack 1 glas vin och spelade lite kort. sen vart det en kass film.. eller vi somnade innan den slutade.

Micke drog ner på stan, skulle fika med mamma sin. Jag orkade inte följa med i detta väder. Man kanske ska ta å pallra sig till jobbet och träna idag!? Njaa, jag tror jag ska kika på lite andra avenyn först. Vilken bra serie. Tänkte faktiskt jag skulle messa kusin som just fyllt 18, fråga om hon ska med mig å elin och kolla på melodifestivalen och dricka lite vin på Lördag. =)

Bella, Är så glad för din skull att älsklingen kommer hem på fredag och att du får åka iväg i helgen. De behöver du gumman.
Förstår dig nu hur det är att ha killen ligga borta, de är inte kul alla gånger! Tur att vi har varann!



Kommentarer
Postat av: Jessica

Ingen tacos?? :)

2009-03-11 @ 12:57:43
URL: http://jessicana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0