Torsåker!

Jag och Micke har haft en hel helg hemma hos mamma för oss själva. Har varit helt underbart att bara få komma iväg lite, För oss själva! Micke ska ju ändå åka och jobba nu på onsdag så kändes skönt att få vara med varann.. I Fredags så lagade vi lite tacos och kollade på let´s dance, riktigt roligt.. Sen i Lördags så gick vi upp i skaplig tid, Micke höll på med att göra ett fönsterspegel (inte riktigt klar men det kommer bli riktigt fint)
Jag fixade med hästarna och va ut och red en sväng, skönt att rida själv. Får man rida lite fort i alla fall. =) kan vara skönt ibland att rensa ur tankarna.. Sen på kvällen lagade vi lite pepparbiff med potatisgratäng. Jätte gott va de!!!
Melodifestivalen kikade vi på, men va fan?! Vem fan röstade på nån av dom låtar som var med igår. Jag somnade för att det var så himla dåliga låtar! Alcazar är nog fortfarande min favvo!

Nu ska jag nog lägga mig i badet, det har man verkligen saknat hos mamma, duschen hos henne är ingen hit.. Micke äter godis och kollar tv, väntar nog på att jag ska bli klar med datorn. ;)

Vad händer imorgon då? Funderar starkt på om jag ska ta och åka och köpa färg och fixa de! sen lär jag ta tag i våran sovalkov..


Love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0