Väntan

Sitter nu och väntar på att familjen ska komma och hämta mig! Vi ska hem till min kusin som fyller 18år idag. Grattis gumman!
Idag har jag städat lite och tvättat, det blev att köpa lite nya saker in till köket när jag, bella och diana först var till dollars och sen till Ikea.. :) Så nu är det turkost i köket, jätte fint.
Ikväll blir det hockey med brudarna. Hoppas vi vinner ikväll.. =) Men fy fan va det *K* vad ska jag göra? Känns konstigt här hemma när inte Micke är hemma, men de går bra! Blir ju fullt upp på dagarna ändå. Och i helgen ska de bli så sjukt roligt att gå ut med brudarna. Va så länge sen..Lite karatefylla kanske =) hehe

Nu ska jag ringa mamma och höra vad fan hon tog vägen..

Fest hos diana i julas.. jag å Bella!





Kommentarer
Postat av: Malin

Hallå!!

Tack för idag, ha så kul ikväll!!

Kram Malin

2009-03-05 @ 19:50:38
URL: http://www.ballamalla.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0