Allt vaknar till liv

En underbar dag har det varit idag,  Jag och min lilla syster har bakat hela dagen. Jätte mysigt. Vi har gjort rosa chokladbollar, schackkakor och brysselkex. Allt vart riktigt gott.. "plattformen" vart riktigt klar idag och det vart jätte bra. ska lägga upp foton senare så ni får se. Kommer även fina kort på bakverken.
Funderar starkt på att köpa en hushållsmaskin hem, helt underbart att ha i köket. kan kan verkligen göra allt med den. Ska kika runt tänkte jag och kolla vad dom kostar, Jula har ju öppnat i stan. Där kanske dom har!

Måndag är det löning så då ska jag och Micke passa på att åka och handla på våran nya affär i stan, CITYGROSS. De är ju en helt underbar affär att handla i, älskade att åka dit förrut och handla.. Synd bara att de låg så långt bort. Men nu har vi den i stan.
Nu ska jag ut å kasta lite hästsko, haha.. Snacka om att vara på landet. Men de är så skönt att få vara ute hela dagarna. man kommer lätt i säng på kvällarna och kan somna.




Kommentarer
Postat av: Jessica

Willys is the shit!

2009-05-23 @ 11:39:17
URL: http://jessicana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0